Shodno Zakonu o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) svaki kupac uz priloženi fiskalni isečak ima pravo na reklamaciju.
Kada kupac ima pravo na reklamaciju?
- Kupac ima pravo da u roku od 14 dana reklamira kupljeni proizvod ili uslugu.
- Kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko nije dobio proizvod koji je poručio u predvidjenom roku shodno uslovima kupovine.
- Kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko porudžbina nije kompletna (bez lepka, bez poručenih dodataka ili nepotpuna tapeta)
- Kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko dobije proizvod u pogrešnim dimenzijama od navedenih u porudžbenici.
- Kupac nema pravo na reklamaciju ukoliko mu se poručeni proizvod „ne svidja“ ili „nije zadovoljan“ poručenim proizvodom iz nekog drugog razloga, osim razloga koji podležu reklamaciji.
- Kupac nema pravo na reklamaciju ukoliko je poručeni proizvod van “standardnih okvira”, odnosno van standardnih dimenzija proizvoda, kao i sa posebnim dodacima (personalizovane prozivode)
Ukoliko kupac želi da reklamira kupljeni proizvod, kupac vraća robu o svom trošku, lično ili kurirskom službom.
Nakon što komisija utvrdi pravo na reklamaciju, dalje postupanje se vrši u dogovoru sa kupcem.
Sektor reklamacija možete kontaktirati putem emaila: reklamacije@kengurtapete.rs