Reklamacije

Shodno Zakonu o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) svaki kupac uz priloženi fiskalni isečak ima pravo na reklamaciju.

Kada kupac ima pravo na reklamaciju?

  1. Kupac ima pravo da u roku od 14 dana reklamira kupljeni proizvod ili uslugu.
  2. Kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko nije dobio proizvod koji je poručio u predvidjenom roku shodno uslovima kupovine.
  3. Kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko porudžbina nije kompletna (bez lepka, bez poručenih dodataka ili nepotpuna tapeta)
  4. Kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko dobije proizvod u pogrešnim dimenzijama od navedenih u porudžbenici.
  5. Kupac nema pravo na reklamaciju ukoliko mu se poručeni proizvod „ne svidja“ ili „nije zadovoljan“ poručenim proizvodom iz nekog drugog razloga, osim razloga koji podležu reklamaciji.
  6. Kupac nema pravo na reklamaciju ukoliko je poručeni proizvod van “standardnih okvira”, odnosno van standardnih dimenzija proizvoda, kao i sa posebnim dodacima (personalizovane prozivode)

Ukoliko kupac želi da reklamira kupljeni proizvod, kupac vraća robu o svom trošku, lično ili kurirskom službom.
Nakon što komisija utvrdi pravo na reklamaciju, dalje postupanje se vrši u dogovoru sa kupcem.